روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اعلام شد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، از اعلام روزشمار این هفته که از 24 دی ماه آغاز و تا 30 دی ماه ادامه می‌یابد، خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خدا نظر دریکوند افزود : با توجه به اینکه سوق دادن جامعه به سوی توسعه ی پایدار از اهداف متعالی آموزش و پرورش است ،لذا ضرورت دارد شوراهای آموزش و پرورش با توجه به خرد جمعی و استفاده از تمام ظرفیت ها بستر مناسب را برای تحقق این اهداف فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد : مشارکت که از آن به دخالت در فرایند تصمیم گیری ، تصمیم سازی و فراگرد اندیشه و عمل یاد می شود ،موجب افزایش بهره وری در کار ،یگانگی در میان مردم وهمچنین شکوفا شدن خلاقیت و توسعه ی همه جانبه می شود .

دریکوند تصریح کرد : شوراهای آموزش وپرورش می توانند امکانات مختلف را در جهت رفع تنگناههای نظام آموزشی بسیج کنند و به این ترتیب نقش مؤثر خود را در عرصه ی فعالیتهای آموزشی وتوسعه ی پایدار تعلیم و تربیت آشکار سازند .

وی ادامه داد : شوراها برای انجام وظایف خود بیش از هر چیز به همدلی و همیاری دستگاههایی نیازمندند که در قانون شوراها برای آنها وظایفی تعیین شده است از این رو تشکیل شوراهای آموزش و پرورش بیشترین اثرات را در تحولات و دگرگونی های آموزش و پرورش بدنبال خواهد داشت.

دریکوند در ادامه به روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود : اولین روز این هفته یکشنبه 24 دی ماه با عنوان؛ شورای آموزش و پرورش ؛ مدرسه ، مسئولیت اجتماعی ؛ دومین روز دوشنبه 25 دی ماه شورای آموزش و پرورش، مدرسه ، مشارکت همگانی ؛ سومین روز سه شنبه 26 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مدرسه ، مهارت آموزی ،اقتصاد مقاومتی ، چهارمین روز چهار شنبه 27 دی ماه، شورای آموزش و پرورش ،مدرسه ، بسط عدالت آموزشی ؛ پنجمین روز پنج شنبه 28 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش ، مدرسه ، کانون یادگیری محله ؛ ششمین روز جمعه 29 دی ماه شورای آموزش و پرورش ، سازمان ها ، مدرسه ، سبک زندگی اسلامی و ایرانی و هفتمین روز شنبه30 دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش،‌ ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار