استاندار کردستان: رسانه‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در کردستان تلاش کنند

سنندج (پانا) - استاندار کردستان از اصحاب رسانه خواست برای جلب نظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی همه همت و تلاش خود را به کار بگیرند.

کد مطلب: ۷۰۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان با بیان این مطلب گفت: ما در کردستان فضا را برای حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی باز کرده ایم و انتظار داریم رسانه های مختلف در استان به دولت در جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کمک کنند.

وی وجود امنیت پایدار را مقوله ای جدای از امنیت اقتصادی ندانست و اضافه کرد: اگراز فرصت مرزهایمان به خوبی استفاده کرده و معیشت مرزنشینان را تامین کنیم نیاز چندانی به حضور نیروهای نظامی نیست چرا که خود مردم مرزها را حفظ خواهند کرد.

مرادنیا اضافه کرد: اگر مرزنشینان ما از امنیت اقتصادی برخوردار نباشند هیچ سرمایه گذاری نظامی ای نیز کارساز نخواهد بود و همچنان مسئله قاچاق و مشکلات آن وجود خواهد داشت.

استاندار کردستان در ادامه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در شهرها را نیز حایز اهمیت برشمرد و گفت: با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شهرها بخش بزرگی از آسیب های اجتماعی از بین می رود چرا که آسیب های اجتماعی عجین با مسئله بیکاری است.

وی با بیان اینکه عزم همه مدیران استانی برای توسعه و شکوفایی کردستان جزم است تصریح کرد: بر رسانه ها لازم است که عملکرد مدیران را با دقت و منصفانه نقد کنند، زیرا ما با هیچ مدیری تعارف ندارم وتنها معیار من توانایی و کارآیی مدیران است.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به حق مردم در دسترسی به اخبار درست و بدون حاشیه اشاره کرد و افزود: انتشار خبرهای نادرست و پرحاشیه به صلاح مردم و کشور نیست و دشمنان همواره درصدد سواستفاده از این دست خبرها در راستای تضعیف نظام و دولت هستند.

وی اضافه کرد: رسانه های بیگانه رسالت خود را در تخریب نظام و چهره های نظام تعریف کرده اند و رسانه های جمعی ما با اطلاع رسانی درست با آنان مقابله کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار