فرمانده سپاه تنگستان خبر داد:

تشییع پیکر شهید حمید انبارکی در روز 26 دی ماه برگزار خواهد شد

تنگستان - بوشهر (پانا ) فرمانده سپاه تنگستان از تشییع پیکر مطهر شهید حمید انبارکی در روز سه شنبه 26 دی ماه با حضور آحاد مردم شهید پرور و حزب الله تنگستان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

احمد حیدری در جمع خبرنگاران گفت: پیکر مطهر شهید حمید انبارکی که پس از 29 سال تفحص شده است صبح روز دوشنبه با پرواز تهران به بوشهر وارد استان شهید پرور ما خواهد شد و با حضور مسئولین ارشد استان مورد استقبال قرار خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید والا مقام پس از استقبال وارد شهرستان خواهد شد و دوشنبه شب مراسم وداع با پیکر شهید در مصلای نماز جمعه شهر اهرم از ساعت 19 تا 21 شب برگزار می شود.

فرمانده سپاه تنگستان اضافه کرد: تشییع با شکوه پیکر شهید حمید انبارکی ابتدا بر دستان امت شهید پرور تنگستان از ساعت 8 صبح و از درب سپاه تنگستان تا گلزار شهدای گمنام شهر اهرم و سپس در ساعت 10 بر دستان اهالی شهید پرور روستای انبارک تشییع و در گزار شهدای این روستا آرمیده خواهد شد.

وی از امت خدا جو و شهید پرور تنگستان خواست تا با حضور هر چه باشکوه تر در مراسم تشییع شهید انبارکی هم با آرمان امام و شهدا تجدید میثاق کنند و هم با حضور پر شورشان مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب بزنند.

گفتنی است آیین گرامیداشت این شهید روز چهارشنبه 27 دی ماه از ساعت 8 تا 11 صبح در مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار می شود و مراسمات ختم و هفتم شهید انبارکی روز پنج شنبه صبح و بعد از ظهر در روستای انبارک و همچنین آیین برگزاری دعای پر فیض کمیل نیز جمعه شب در همین روستای برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار