مدیر آموزش و پرورش تنگستان در بازدید از مدارس چند پایه روستایی:

اهتمام به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان مدارس چندپایه روستایی، موضوعی ضروری است

تنگستان/بوشهر (پانا ) مدیر آموزش‌وپرورش تنگستان در راستای تحقق عدالت آموزشی و توجه جدی به دانش‌آموزان محروم در کلاس های چند پایه و روستایی ، از چند مدرسه روستایی جنوب تنگستان بازدیدکرد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیر آموزش و پرورش تنگستان در راستای تحقق عدالت آموزشی و توجه جدی به دانش آموزان محروم در کلاس های چند پایه و روستایی ، ازچند مدرسه روستایی جنوب تنگستان بازدید نموده و ضمن بررسی نحوه آموزش معلمان و وضعیت تحصیلی دانش آموزان به بررسی مشکلات و چالش های پیش روی این مدارس پرداخت .

حسین پولادیان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و زیر بنایی ترین نهاد در امر تعلیم و تربیت در تلاش است با رفع مسائل و نارسایی های احتمالی، زمینه تحصیل مطلوب و لازم را برای تمام دانش آموزان حتی در دور افتاده ترین روستاها فراهم نماید .

پولادیان با اشاره به دستاوردهای این بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با دانش آموزان، مدیران و معلمان؛ بیان کرد: با بازدید از نزدیک و رصد موارد در بعد نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات، فضای آموزشی و می توان، بسیاری از مسائل پیش روی این مدارس را برطرف نمود.

پولادیان اظهار کرد: اهتمام به امر تعلیم و تربیت دانش آموزانی که در روستاها بویژه در مدارس چند پایه تحصیل می کنند جزو برنامه های محوری مدیریت آموزش و پرورش تنگستان است؛ چرا که از 53 مدرسه ابتدایی این شهرستان، تعداد 750 دانش آموز در 25 مدرسه چند پایه ، مشغول تحصیل می باشند.

گفتنی است مدرسه سید جمال الدین اسد آبادی روستای گادوی، آتوسا طبیب روستای میر احمد و اقبال لاهوری روستای دمروبادان از جمله مدارس چند پایه ای بود که مورد بازید مدیر آموزش و پرورش تنگستان قرار گرفت و از دانش آموزان نیز تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار