مهدی تارتار سفیر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان بوشهر شد

بوشهر (پانا ) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی و محمدحسین زاهدی فرد داور خوش آتیه استان، سفیر المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای استان شدند.

کد مطلب: ۷۰۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، حسن قلندری در نشست با کارشناسان حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت افزود: این دو چهره سرشناس ورزشی در برگزاری المپیاد های درون مدرسه همکاری خوبی داشته اند.

این مقام مسئول افزود: ترویج ورزش همگانی و توسعه آن از اهدافی است که با همکاری تارتار و زاهدی فرد در مدارس استان اجرا خواهد شد.

قلندری تصریح کرد: کمک به اعتلای ورزش آموزشگاهی و استعدادیابی در مدارس استان از فعالیت‌های و علاقه‌های این دو نفر است که آموزش وپرورش استان در این زمینه، از تخصص آنها استفاده خواهد کرد.

وی بابیان اینکه طرح یادشده باعث رونق فعالیت ورزشی دانش‌آموزی شده است، افزود: در این ارتباط بیشتر استان‌های کشور قهرمانان ملی خود را به عنوان سفیر این المپیاد معرفی کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان یادآور شد: قهرمانان ملی در نقش سفیر المپیاد ورزشی دورن مدارس می توانند با حضور در مدارس و با هماهنگی مسئولان تعلیم و تربیت به ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و سبک زندگی سالم برای دانش آموزان بپردازند.

قلندری ضمن اشاره به لزوم توجه خاص به ورزش آموزشگاهی، برگزاری المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای را در این وسعت زمینه‌‌ساز بروز استعدادهای نهفته دانش‌آموزان کشور و استان دانست و گفت: دروازه ورود دانش‌آموزان به ورزش قهرمانی، حضورفعال و پرشور در ورزش آموزشگاهی است.

وی همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن 120 هزار نفر از دانش آموزان در این المپیادها یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار