با انعقاد تفاهم‌نامه میان راه‌آهن جنوب شرق و آموزش‌وپرورش مقرر شد

تخفیف 30 درصدی سفر ریلی فرهنگیان سیستان‌وبلوچستان

زاهدان (پانا) - طبق این تفاهم‌نامه جابه‌جایی مسافر تا سقف 30درصد تخفیف برای فرهنگیان و اعزام سفرهای گروهی آموزش‌وپرورش میسر شد.

کد مطلب: ۷۰۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نخعی در این مراسم گفت: مدیریت راه آهن جنوب شرق درک درست و عمیقی از حوزه تعلیم و تربیت در راستای فرهنگ سازی جامعه دارد.

وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان استانی است که بیشترین جاده های دو طرفه را دارد و به همین علت سوانح جاده ای زیادی را دارد.

مدیرکل آموزشوپرورش استان با اشاره به اینکه وجود ناوگان حمل و نقل ریلی یکی از فرصتهای طلایی برای استان به شمار میرود خاطرنشان کرد: مردم استان باید بیشتر از سایر استانها با ناوگان حمل و نقل ریلی انس بگیرند.

نخعی گفت: موفقیتهای اخیر راه آهن جنوب شرق با وجود تمام محدودیت ها ستودنی است و انعقاد تفاهم نامه همکاری میان راه آهن جنوب شرق و سایر دستگاههای اجرائی بالاخص آموزش و پرورش کار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی فرهنگیان استان در سامانه راه‌آهن بارگذاری می‌شود و فرهنگیان استان می‌توانند از هر نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر از طریق حمل‌ونقل ریلی سفر کنند.

نخعی آشنایی دانش آموزان با صنعت حمل‌ونقل ریلی را امری ضروری دانست و افزود: آمادگی داریم تا در هنرستان‌ها رشته‌ای در خصوص راه‌آهن راه‌اندازی کنیم تا نیروهای بومی متخصص این شاخه را تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار