مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استان یزد در هه فجر برگزار می شود

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش یزد از برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استان در هه فجر با شرکت 2 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر استان درقالب مدرسه قهرمان و کانون قهرمان برگزار شود.

کد مطلب: ۷۰۱۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی خلیلی، درنشست کمیته فنی مسابقات دانش آموزی استان از برگزاری مسابقات دانش آموزان استان درایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد و افزود : دراین دوره از مسابقات افزون بر 2 هزار و 200 نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان درقالب مدرسه قهرمان و کانون قهرمان با هم رقابت می کنند .
"خلیلی " گفت : این مسابقات در رشته های مجاز آموزشگاهی شامل فوتسال ، والیبال ، هندبال ، تنیس روی میز ، طناب زنی ، دو میدانی ، بدمینتون ، ژیمناستیک ، شطرنج و شنا در سه دوره تحصیلی برگزار می شود .
وی از واگذاری میزبانی این مسابقات به شهرستانها ، مناطق و نواحی استان خبرداد و گفت : تاکنون شهرستانهای مهریز ، اردکان ، میبد و ناحیه یک یزد به ترتیب برای برگزاری مسابقات تنیس ، والیبال ، فوتسال و طناب زنی اعلام آمادگی کرده اند.
ایشان هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد نشاط و انگیزه دربین دانش آموزان همراه با ارتقای سطح تحرک آنان ذکر کرد و افزود : تیم ها و نفرات برتر این مسابقات درتابستان سال آتی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار