رئیس انجمن مدیریت اجرایی مطرح کرد

هدفگذاری بهبود شرایط فعالان اقتصادی در نخستین نمایشگاه توسعه کسب‌وکار

تهران (پانا) - رئیس انجمن مدیریت اجرایی با بیان اینکه نمایشگاه توسعه کسب‌وکار به عنوان یکی از مهمترین رویدادها در این حوزه مطرح است، می‌گوید استقبال مناسب از نمایشگاه تخصصی کسب‌وکار نشان می‌دهد این حوزه کاری تا چه میزان توانسته است خلاءهای موجود در این فضا را بهبود ببخشد و به توسعه فضای کسب‌وکار کشور کمک کند.

کد مطلب: ۷۰۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه توسعه کسب‌وکار حسین وظیفه دوست عنوان کرد:‌ رضایت شرکت‌کنندگان نمایشگاهی نیز نشان می‌دهد این رویداد با توفیق بالا همراه بوده است و تاثیر خود را در فضای کسب‌وکار کشور در سالهای آتی به همراه خواهد داشت.‌

وظیفه‌دوست خاطرنشان کرد:‌ اثرات برگزاری نمایشگاههای تخصصی در میان‌مدت و بلندمدت قابل مشاهده است و اثرات بلندمدت درلایه‌های مختلف دیده می‌شود.

رئیس انجمن مدیریت اجرایی اظهارکرد:‌ این نمایشگاه به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌ها درطول برگزاری نمایشگا‌ه‌‌ها رقم خواهد خورد و ضرورت تداوم آن وتوجه به فضای کسب‌وکار باید مدنظر مسئولان قرارگیرد.

وظیفه دوست تصریح کرد: بهبود فضای کسب وکار با برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، برگزاری همایش‌های تخصصی، برگزاری مشاوره‌های درحین نمایشگاه و جرایی قراردادهایی که به صورت تو بی تو در طول برگزاری نمایشگاه صورت می‌گیرد می‌تواند به توسعه فضای کسب‌وکار به عنوان اثرات کوتاه مدت به دنبال داشته باشد.

ارایه مشاوره‌های مدیریتی بهره‌وری واحدهای اقتصادی را بهبود می‌بخشد

وی خاطرنشان کرد:‌ بهبود شرایط مدیریتی در طول برگزاری نمایشگاه به صورت مشاوره‌های مدیریتی و ورود مستقیم افرادی که در این جایگاه ها قرار گرفته اند و تعامل بهتر مدیران به دنبال خواهد داشت.

رئیس انجمن مدیریت اجرایی تصریح کرد:‌ ارایه آخرین دستاوردهای مدیریتی مدیران موفق که در کسب‌وکار خود موفق بود‌اند یکی از شیوه‌هایی است که موجب بهبود شرایط مدیریتی در بخش‌های خصوصی و دولتی می‌شود و این نمایشگاه تحقق آن را هدف گرفته است.

وظیفه‌دوست با تاکید بر بهبود مدیریت به عنوان یکی از عواملی که بهره‌وری در واحدهای تولیدی را به دنبال دارد، اظهار کرد:‌به طور حتم اکنون در شرایطی قرار داریم که هر مدیری تنها در یک حوزه سازمانی و مدیریتی دارای تخصص است ونیاز دارد تا ضمن آموزش مستمر مهارت‌های مدیریتی خود را در سایر بخش‌ها نیز بهبود ببخشدتا بتواند در ذهن مشتریان خود جایگاه بهتری داشته باشد.

رئیس انجمن مدیریت اجرایی تصریح کرد:‌ این امیدواری وجود دارد که تخصص ها درکنار هم قرار بگیرند و موجب ایجاد دورنمای بهتر از حرکتی جمعی در طول برگزاری نمایشگاه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار