مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

آموزش و پرورش، سالم ترین دستگاه اداری کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش بعنوان بزرگترین دستگاه حاکمیتی، سالم ترین دستگاه اداری کشور را دارا می باشد.

کد مطلب: ۷۰۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان، در همایش گزینشگران آموزش و پرورش استان سمنان، ضمن تبریک هفته گزینش افزود: دستگاه تعلیم و تربیت با نثار خون 5 هزار شهید فرهنگی و 36 هزار شهید دانش آموز به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی خود را به ارزش های اسلامی و دینی ثابت نموده است.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح دنیا اظهارکرد: پرچم مقدس نماد هویت ملی و مذهبی ملت است و برای همگان قابل احترام است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با تاکید بر توسعه و انتقال ارزش های اسلامی به دانش آموزان، تصریح کرد: رویکرد اصلی آموزش و پرورش، نهادینه کردن حفظ باورها و ارزش های ملت در دانش آموزان است.

جهان با ابراز رضایت از عملکرد هسته گزینش استان بیان کرد: نیروهای انسانی شاغل در دستگاه تعلیم و تربیت استان، از لحاظ سلامت اداری برترین نیروی انسانی در استان هستند که این نشان از گزینش دقیق و صحیح افراد کارآمد و متعهد به بدنه آموزش و پرورش دارد.

وی با تاکید به استقلال و قانونمندی هسته گزینش در تصمیم گیری ها خاطرنشان کرد: هسته گزینش استان سمنان در طول 4 سال گذشته، باعقلانیت، تدبیر و درایت، نیروهای خوبی را به بدنه آموزش و پرورش وارد کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در پایان با اشاره به استفاده از تمام پتانسیل و ظرفیت ها در دستگاه تعلیم و تربیت و به دور از جناحی و سیاسی بودن اظهار کرد: همه ما باید خدمت به مردم، نظام و اسلام را در رأس امور قرار داده و در این مسیر، قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار