هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران

استاندار تهران: ضرورت اجرای طرح راهیان نور در جهت ترویج و حفظ ارزش های دفاع مقدس

تهران (پانا)-استاندار تهران با تاکید بر ضرورت اجرای طرح راهیان نور برای دانش آموزان گفت: راهیان نور طرحی ملی است و به منظور حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس باید اجرایی شود .

کد مطلب: ۷۰۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران، به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور شکراله حسن بیگی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی،تواهن سرپرست معاونت امور عمرانی، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران،سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت مالی آموزش و پرورش شهرستان های تهران از سوی فولادوند ارائه شد و در ادامه ضیایی بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش فشافویه گزارشی از شورای این بخش ارائه داد.

موضوع گزارش پروژه پرسش مهر بخش دیگری از دستور جلسه را به خود اختصاص داد و براین اساس 1 هزار و هشتصد فرهنگی استان در طرح پرسش مهر امسال حضور داشتند و 4 هزار و هفتصد و بیست و هفت اثر از استان تهران به بخش نهایی ارسال شده است از این تعداد ۱۸۷ اثر برگزیده و ۱۰ اثر در سطح کشوری منتخب شده است.

در این جلسه ،سید مجتبی هاشمی معاون فرهنگی وپرورشی آموزش و پرورش شهرستان های تهران گزارشی از طرح اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس در قالب راهیان نور ارائه داد و افزود:امسال 10 هزار و شصت و هفت دانش آموز برای بازدید مناطق اعزام شده اند .

مقیمی،استاندار تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت اجرای طرح راهیان نور برای دانش آموزان گفت: راهیان نور طرحی ملی است و به منظور حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس باید اجرایی شود در این طرح همه اقشار مختلف مردم حضور دارند .

وی افزود: مشاهده مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس برای همه لازم است و باید با نگاهی فرهنگی این طرح ادامه یابد .

به گفته استاندار تهران، ایجاد شرایطی برای حضور در مناطق غربی کشور و به ویژه مشاهده مناطق جنگی برای دانش آموزان فرصت مغتنمی است که آموزش و پرورش آن را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار