اجرای آموزش راهنمایی و رانندگی در مدارس نطنز

مدیر آموزش‌وپرورش نطنز: یادگیری فرهنگ ترافیک برای دانش‌آموزان الزامی است

نطنز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نطنز آموزش را با استفاده از همه ابزارهای موجود از جمله رسانه هاي تصويري ، گفتاري و نوشتاري و به طور مستمر و غير مستقيم و با در نظر گرفتن ويژگي هاي فراگيران مفید می‌داند.

کد مطلب: ۷۰۱۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

چاوش پور، مدیر آموزش‌وپرورش نطنز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت : پلیس راهور شهرستان نطنز قوانین ترافیکی و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان مدارس شهر نطنز آموزش می‌دهد .

چاوش پور در این رابطه گفت: این طرح با همکاری پلیس راهور و آموزش‌وپرورش در راستای نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در شهرستان اجرا می‌شود .

وی افزود: پلیس‌های راهور با حضور در بین دانش آموزان مدارس نکات لازم را در خصوص قوانین ترافیکی راهنمایی و رانندگی، عبور از عرض خیابان و ... آموزش می‌دهند، چون کودکان در اعمال قانون و رعایت اصول راهنمایی و رانندگی در خانواده‌ها می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند .

مدیر آموزش‌وپرورش نطنز بابیان اینکه؛ در این آموزش‌ها برخی از دانش آموزان به‌عنوان همیار پلیس تعیین‌شده‌اند ، گفت: همیاران پلیس در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز رانندگان وسیله نقلیه‌ای که سرنشین آن هست، با رعایت احترام موارد خلاف را به آن‌ها تذکر می‌دهند.

وی در پایان یادآور شد که آموزش بايد با استفاده از همه ابزارهای موجود ازجمله رسانه‌های تصويري ، گفتاري و نوشتاري و به‌طور مستمر و غیرمستقیم و با در نظر گرفتن ویژگی‌های فراگيران انجام گيرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار