رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش فارس در گفت و گو با پانا

جمع آوری اندوخته های تجربی فرهنگیان در جشنواره های تربیتی

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش فارس از آغاز هفتمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی وچهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر وسبک زندگی اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد

روح اله سخایی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر افزود: جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه های با اهمیت پژوهشی، تربیتی و به منظور استفاده حداکثری و بهتر از اندوخته های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر وسبک زندگی نیز باهدف ارتقاء سطح کمی وکیفی شیوه های تدریس واصلاح وتغییرنگرش های رایج سنتی در شیوه های تدریس و ترغیب وتشویق مشاوران ومربیان پرورشی و برای استفاده از روش های مختلف یادگیری و یاد دهی وایجاد رقابت سالم وسازنده فقط بین همکاران پرورشی برگزار می شود.

سخایی افزود: فرصت ارسال آثار از واحد های آموزشی به ادارات نواحی ومناطق حداکثر تا ۳۰ دی ماه ونواحی ومناطق تا 30 بهمن فرصت دارند پس از داوری وبررسی آثار طرح درس وفیلم روش تدریس آثاربرگزیده پایه هفتم وهشتم را به صورت مجزا به دبیرخانه استانی ارسال وداوران اداره امور تربیتی استان پس از داوری مجدد آثار برگزیده استانی را به دبیرخانه کشوری جهت داوری نهایی وانتخاب آثار برگزیده ارسال می کنند.

وی خطاب به همکاران فرهنگی گفت: جشنواره های تجارب برتر تربیتی والگوی برتر تدریس جزو بخشنامه های پایدار حوزه پرورشی است واین جشنواره در راستای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ،مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تأمین پژوهشگر مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می شود.

سخایی ادامه داد: امسال نیز به مانند سال های قبل انتظار می رود همکاران با شرکت فعال وجدی در این جشنوارها و با ارسال چشم گیر آثار ارزشمندخود افتخارات شایسته و بیشتری را برای جامعه فرهنگی استان کسب کنند واز جوائز مادی ومعنوی ارزشمند بهره مند شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار