رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی البرز:

ضرورت آموزش نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی ارتقای سطح علمی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی البرز در نشست هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش نیروی انسانی استان البرز به ضرورت آموزش نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی ارتقای سطح علمی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش پرداخت.

کد مطلب: ۷۰۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش نیروی انسانی ادارات آموزش و پرورش استان البرز با حضور بابالو مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، معاون پژوهشی شهرستان، رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش و مناطق تابعه استان البرز برگزار شد.

بابالو ضمن خیر مقدم بیان داشت: آموزش نیروی انسانی به عنوان یک استراتژی اصلی برای رسیدن به اهداف متعالی آموزش وپرورش است.

وی آموزش نیروی انسانی را باعث ارتقای کیفیت شغلی وافزایش بهره وری دانست .

وی تاکید کرد: اگر قرار است به رشد و بالندگی برسیم باید آموزش نیروی انسانی را در اولویت کارهایمان قراردهیم و برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در افق چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تاکیدات ریاست محترم جمهوری باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد.

پورروستا رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی به ضرورت آموزش نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی ارتقای سطح علمی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش پرداخت.

پورروستا در ادامه به بیان نکات کلیدی در خصوص اجرای مطلوب شیوه نامه هفته معلم پرداخت و با عنایت به اهمیت موضوع تکریم مقام شامخ معلم خواستار طرح موضوع و اتخاذ تصمیمات راهبردی در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضاء ستاد بزرگ داشت مقام معلم در نواحی و مناطق تابعه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار