معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین؛

اختصاص 40میلیارد تومان توسط خیرین در امر مدرسه سازی در چهار سال گذشته

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: طی چهار سال گذشته در استان قریب به ۴۰ میلیارد تومان از طریق خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۷۰۱۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین ، علیرضا آشناگر در مراسم افتتاح مدرسه ۱۷ کلاسه صادقین که با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد افزود: کار خیر، در هر عرصه ای عملی نیکو است و همیشه خیر و برکت آن نصیب بانی خواهد شد.
وی گفت: اگر این عمل خیر جهت علم آموزی و افزایش دانش یک جامعه باشد، این امر، خیری مستمر است و جزو ملزومات جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: منابع مالی دولت محدود است و تمایل دولت به افزایش سرانه آموزش برای ایجاد فضای کافی آموزش و علم آموزی، یک اراده جدی است.
آشناگر افزود: با توجه به محدودیت های مالی دولت، توانایی مورد نیاز جهت آموزش دانش آموزان فراهم نخواهد شد و به همین دلیل توانمندی مالی این کار باید به کمک توانمندان جامعه انجام شود.
وی عنوان کرد: این موج باید از سوی خیرین ایجاد شود همچنان که در سطح کشور این موج ایجاد شده و به کمک نسل آینده شتافته اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: در استان قزوین در ۴ سال گذشته قریب به ۴۰ میلیارد تومان از طریق خیرین به امر مدرسه سازی اختصاص یافته است.
آشناگر ادامه داد: امیدواریم که این موج خیرخواهانه به تمام عرصه های جانعه راه یابد چرا که یکی از مصادیق واقعی امر به معروف دعوت افراد برای شرکت در کار خیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار