استاندار البرز:

رتبه نخست البرز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

استاندار البرز از پرداخت تسهیلات مربوط به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای احیای ۵۰۰ واحد تولیدی خبر داد و گفت: ظرف چند ماه اخیر البرز از جایگاه بیست و هفتم به جایگاه اول کشور رسیده است.

کد مطلب: ۷۰۱۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه در این جلسات مشکلات و موانع واحدهای تولیدی بررسی شده و راهکارهای حل آنها ارائه می شود افزود: برخی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی با معضلاتی در ادارات و بانک ها مواجه می شوند که در این جلسات نسبت به حل آنها اقدام می شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه 6 پرونده مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: این موانع در بخش های مختلف شامل، بانک ها، مالیات، بیمه و محیط زیست بود که با ارائه راهکاری موثر نسبت به حل آنها اقدام شد.

نجفی گفت: از ابتدای ورود به استان به جد درصدد ارتقا جایگاه استان در احیا واحدهای صنعتی غیرفعال و نیمه فعال بودم چراکه البرز به دلیل رشد بالای جمعیت و مهاجرپذیری به اشتغال پایدار بواسطه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی نیاز دارد.

وی افزود: اکنون استان البرز در پرداخت تسهیلات بخش تسهیل و رفع موانع تولید با اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان برای احیای 500 واحد تولیدی از جایگاه بیست و هفتم، ظرف چند ماه اخیر به جایگاه اول کشور رسیده است.

استاندار البرز اضافه کرد: با جدیت و اهتمام ویژه ای در راه جذب سهم بیشتری از تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال استان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار