مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش‌وپرورش نطنز

معاون پژوهشی آموزش‌وپرورش اصفهان: هدف آموزش‌وپرورش استان اصفهان بیشترین میزان بهره‌وری است

نطنز (پانا) - معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: اگر فرهنگیان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش به وظیفه خود درست عمل نکنند در امانت خود خیانت کرده اند.

کد مطلب: ۷۰۱۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش نطنز با حضور امام جمعه ،معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ، بازنشستگان ، همکاران ، مدیران ، اعضای انجمن اولیا و مربیان در کانون شهید مطهری برگزار گردید.

پناهی معاون اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است، گفت: بسیاری ازتصمیم ها برای این نهاد درشوراهای مختلف زیرمجموعه جلسات شورای آموزش و پرورش می باشد.

وی با اشاره به سوگند خداوند به قلم در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: قلم به عنوان ابزار علم بوده و مهارت استفاده از این ابزار برعهده معلمان است.

وی تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان امانت داران مردم هستند و دانش آموزان در دست آنان امانتی هستند که اتفاقا باید برعکس تمامی امانت ها در آن تصرف کرده و با آموزش درست و صحیح به او راه و روش درست زیستن را به آن ها بیاموزند.

وی در ادامه گفت : اجرای نظام اموزشی 3-3-6 بدلیل نبود زیر ساخت های لازم در این امر رضایت مند نبوده است.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اگر فرهنگیان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش به وظیفه خود در این مورد درست عمل نکنند در امانت خود خیانت کرده اند.

وی از معلمان در شهرستان نطنز خواست تا محتوای آموزشی خود را با آموزش خوب همراه کنند تا بهره وری آموزشی آنان افزایش یابد، چرا که کار را می توان به چندین روش انجام داد اما باید پیوسته به دنبال بهترین راه و بالاترین بهره وری بود.

وی با اشاره به تلاش های خوب و ثمربخش علیرضا محمودی در مدت ۲۱ ماه خدمت خود در شهر نطنز، به نیابت از مدیریت سابق و سرپرست فعلی آموزش و پرورش استان از تلاش های وی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش نطنز و خانواده محمودی قدردانی کرد و افزود: از میان بیش از ۴۰ مدیر آموزش و پرورش استان به دنبال بهترین گزینه برای تصدی مدیریت حراست اداره کل استان بودیم و بهتر از محمودی کسی نبود، چرا که می خواستیم فردی منصف و لایق عهده دار این امر مهم که با حیثیت و آبروی فرهنگیان در ارتباط است، شود .

وی در پایان با تبریک به آقای چاوش پور گفت: باید قدردان زحمات همکاران اداری و فرهنیگان باشیم تا خدای نکرده حقی از آنان ضایع نگردد تا بتوان به اهداف متعالی که همان پرورش انسان های فرهیخته با علم و ادب است دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار