مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

سی و هشت روستای شهرستان آزادشهر گازرسانی شد

تاکنون ۳۸ روستای شهرستان آزادشهر گازرسانی شد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،"صفرعلی جمال لیوانی" مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار کرد: از مجموع 50 روستای شهرستان آزادشهر تاکنون 38 روستا و 24 واحد صنعتی عمده شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی افزود: در همین رابطه عملیات گازرسانی به روستای خوش ییلاق شهرستان نیزدر دست اجرا است، ضمن اینکه اقدامات مطالعاتی و طراحی برای گازرسانی به 9 روستای دیگراین شهرستان نیزآغاز شده است و تا پایان سال 97 تمامی روستاهای شهرستان که شرایط گازرسانی را دارند از این انرژی پاک بهره مند خواهند شد.

جمال لیوانی تصریح کرد: درحال حاضر درسطح شهرستان آزادشهر نزدیک به بر 403 کیلومتر شبکه اجراشده، 15 هزار و 105 انشعابات نصب، تعداد 27 هزار و 240 مشترک جذب و 27 هزار و 409 خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی درادامه ضمن تقدیراز همکاری بسیارخوب مسئولان استان و شهرستان، درخواست کرد: تا همچنان نهایت همکاری را با این شرکت در زمینه رفع موانع اداری موجود و اخذ مجوزهای لازم و آزاد سازی مسیر عبور لوله گاز یاری رسانند تا وقفه ای در روند اجرای پروژه های گازرسانی بوجود نیاید.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان درخاتمه ازهمه مشترکین شهرستان تقاضا کرد ضمن واریز به موقع صورتحساب گاز بهای خود، نكات ايمني را مورد توجه قرار داده و مصرف خود را بدرستي مديريت كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار