فرمانده انتظامي استان گلستان

دستگيري سارق سابقه دار در بندرگز

فرمانده انتظامي استان گلستان از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي و اعتراف وي به 7 فقره سرقت خودرو و 17 فقره قطعات داخل خودرو در بندر گز خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان ،سردار"علي اكبر جاويدان" فرمانده انتظامي استان گلستان، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در بندرگز، موضوع به‌ صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: تحقیقات پلیس نشان داد، متهم با در دست داشتن شاه کلید و با روش های مختلف، از خودروهایی که ایمنی لازم نداشتند و در نقاط خلوت پارک شده بودند اقدام به سرقت می کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان، تصريح كرد: با توجه به اهميت موضوع، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت، سارق مورد نظر را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

سردار جاويدان اظهار داشت: در تحقيقات تكميلي و با ارائه مدارک و مستندات موجود، متهم كه چاره ای جز اعتراف به حقیقت نداشت، به سرقت 7 دستگاه خودرو و 17 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

وي با تاكيد بر اينكه، با تلاش ماموران پلیس آگاهی، خودروهای سرقتی کشف شد، گفت: خودروهاي كشف شده همگي تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامي استان گلستان، با بيان اين كه متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، خطاب به شهروندان خاطرنشان كرد: از پارک کردن خودرو خود در مکان‌هاي ناامن، کم تردد و تاريک خودداري کرده و از گذاشتن اشياء قيمتي داخل خودرو، اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار