نشاط و پویایی سازمان دانش آموزی یک سرمایه ارزشمند است

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان کرمان در بازدید از کلاس های ضمن خدمت مربیان پیشتاز، اساس پویایی و شادابی فضای مدارس را حضور و استفاده بهینه از آموزش های مهارتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی معاون پرورشی و فرهنگی استان کرمان در بازدید ازکلاس های آموزش مهارتی ضمن خدمت مربیان پیشتاز ناحیه 2 که درمدرسه معرفت 2 با حضور بیش از 250 نفر از مربیان در قالب 4 کلاس طی چند روز متوالی به منظور آشنایی با آموزش های دانش معرفتی ،مهارتی و تشکیلاتی برگزار شد بر پویایی و شادابی فضاهای آموزشی تشکیلاتی اشاره کرد.وی درکنارآموزش های رسمی مدرسه وجود این گونه فعالیت ها ی غیر رسمی و آموزش های مهارتی را لازمه الگوی تربیت صحیح دانش آموزان و ارتقا ء سطح کیفی زندگی مربیان و دانش آموزان و خانواده های آنان دانست.

صدیقه مرادی عنوان کرد: امید است با تلاش مداوم و ایجاد ظرفیت های مناسب طی 5 سال آینده تمامی دانش آموزان بتوانند با بهره گیری کافی از کلاس ها و ظرفیت های ایجاد شده مجهز به یادگیری اصول قواعد کاربردی آموزش های مهارتی شوند.

مرادی در ادامه بازدید از کلاس های ضمن خدمت از مدرسین کشوری توانمند استان که با انگیزه معنوی بدون هیچ چشم داشت مادی در ساعات غیر اداری مشغول به آموزش های مهارتی هستند تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در جمع مربیان افزود ما باید از ظرفیت های ایجاد شده در سازمان دانش آموزی و از حضور مدرسین توانمند استان کمال استفاده را ببریم.

مرادی تصریح کرد اگر آموزش و پرورش را مبنا و زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه بدانیم باید به نقش دانش آموزبه عنوان اصلی ترین رکن در این زمینه توجه کنیم.

صدیقه مرادی بابیان نقش سازمان دانش آموزی در رسیدن به این هدف اظهار کرد: سازمان دانش آموزی حوزه عمل و اجراست.مرادی از زحمات رئیس سازمان دانش آموزی استان که با ایجاد زمینه مناسب جذب حداکثری دانش آموزان در استان و ایجاد ظرفیت آموزش های مختلف مهارتی وارتقاء سطح کیفی سازمان دانش آموزی تشکر و قدردانی کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار