مردم استان سمنان در کمک به جبهه مقاومت پیشتاز بودند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم استان سمنان در کمک به جبهه مقاومت پیشتاز بودند.

کد مطلب: ۷۰۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در جمع مدیران و پاسداران و بسیجیان استان سمنان با تأکید بر لزوم انجام خدمت بی منت به مردم گفت: چیزی که فکر می‌کنیم اثرگذار است و مردم را در صحنه نگاه می‌دارد، خدمت بی منت است و راهبرد اساسی بسیج و سپاه نیز همین مهم است.

وی با بیان نقش مردم استان سمنان در دفاع از انقلاب اسلامی به حضور گسترده مردم این استان در کمک به جبهه مقاومت اشاره و تصریح کرد: مردم استان سمنان از همه این استان و همه اقشار با کمک گروه‌های مردمی بدون حتی یک ریال کمک از دولت و دیگر نهادها از جمله سپاه، در کمک به جبهه مقاومت پیشتاز بودند و این کمک‌ها ادامه دارد.

فرمانده سابق سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به لزوم ورود سپاه و بسیج برای بهبود به زندگی مردم و همدردی با محرومان افزود: در مدت خدمت خود در استان سمنان با کمک خیران در همه شهرهای این استان برای کمک به محرومان وارد شدیم.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه در این مدت محرومان هر شهرستان با اولویت جانبازان و ایثارگران شناسایی و در حد وسع به آنان کمک شد، عنوان کرد: این اقدامات با همکاری سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار مردم انجام شد.

وی خدمت بی‌منت به مردم و یاری گرفتن از مردم برای مردم را بسیار ضروری خواند و از فرمانده جدید سپاه استان سمنان خواست تا این روند را ادامه دهد و افزود: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که ضد سپاه و بسیج انجام می‌شود مردم به این ارکان مهم انقلاب اعتماد دارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، مردم استان سمنان را مردمی باصفا، مومن و با همت بلند و ایمان قوی خواند و با تأکید بر اینکه باید وارد میدان بزرگ خدمت بی منت شویم تصریح کرد: سمنان با تقدیم سه هزار شهید به نسبت جمعیت این استان در سال 1365 از نظر تعداد شهدا رتبه سوم و از نظر جانبازان رتبه دوم و از نظر تعداد رزمندگان اعزام شده به جبهه‌ها رتبه نخست کشور را ازآن خود کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار