مدیرکل آموزش‌وپرورش اردبیل: سیاست کمیته مستندسازی کاهش نامه‌های ارسالی به مدارس است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از سیاست کمیته مستندسازی خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، احمد ناصری اظهار کرد: در جلسه اخیر مدیران کل استان ها، محوریت قرار دادن مدرسه و تلاش در جهت تقویت آن، ایجاد ثبات در برنامه ریزی و نیز اعتماد به مدیریت مدارس از تاکیدات وزیر بود.
ناصری افزود: در همین راستا پیشنهاد تهیه و تدوین یک مجلد حاوی طرح ها و برنامه حوزه های مختلف و معاونت های آموزش و پرورش از قبیل طرح تعالی، طرح تدبیر، طرح سفیران سلامت و ... برای طول سالتحصیلی جهت اجرا به مدارس ارسال خواهد شد تا مدیران با دسترسی به بک مجموعه مدون نسبت به برنامه ریزی و تدوین برنامه های مختلف اقدام نموده و بدین وسیله از ارسال نامه های اضافی و تکراری به مدارس جلوگیری شود.
ناصری با اشاره به وظایف کمیته مستند سازی خاطرنشان کرد: هدف کمیته مستند سازی این است که با مدیریت نامه ها و دستورالعمل های ارسالی به مدارس، ذهن مدیران درگیر نامه های متعدد نشود مگر این که طرح و یا بخشنامه ضروری وجود داشته باشد.
مدیر ل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: گزارش اقدامات نواحی و مناطق در این بخش گویای آن است که عملکرد خوب بوده و پیام این روند مطلوب در بدنه سیستم دریافت شده است.
ناصری اصلی ترین هدف کمیته مستند سازی را کاهش نامه های ارسالی به مدارس عنوان و تصریح کرد: جلسه هماهنگی با نواحی و مناطق نیز در راستای تاکید به این موضوع بوده و هدف آن را استفاده و انتقال تجربیات نواحی و مناطق دانست.
رییس کمیته مستند سازی اداره کل نیز با اشاره به وظایف اصلی کمیته مستند سازی گفت: سیاست کمیته مستند سازی کاهش 20 درصدی نامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار