نمایش آثار اساتید دانشگاه هنر در گالری فردا

تهران (پانا) - آثار نقاشی اساتید دانشگاه هنر از گذشته تا حال در نمایشگاهی تحت عنوان «آفتاب» در گالری فردا به نمایش درخواهد آمد.

کد مطلب: ۷۰۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومي گالري فردا، در نمایشگاه «آفتاب» آثار نقاشی اساتید هنر ایران روی دیوار خواهد رفت که در آن اساتیدی چون محمداحصایی، هانیبال الخاص، بهمن بروجنی، فرامرز پیلارام، پرویز تناولی، ایرج زند، هوشنگ سیحون، نصرت الله مسلمیان، منوچهر معتبر، محسن وزیری مقدم، مهدی ویشکایی، اردشیر بروجنی، مسعود کشمیری، اصغر کفشچیان مقدم، داریوش فرد دهکردی، محمد هادی فدوی، جواد نوبهار و رضا هدایت آثار خود را که معرف هنرمندانی است که در عرصه تعلیم هنر این مرز و بوم تاریخچه ای قطور به همراه دارند را به نمایش درآورده است. در این نمایشگاه 20 نقاشی و پنج مجسمه به نمایش درخواهد آمد.
دربروشور این نمایشگاه آمده است: دشت هنر و هنرورزي خطه ايست كه همواره سبز است و بهاري . خزان راه آن را نمي داند و درختانش همه بوي تازگي دارند. هر گاه بر قامت درختانش نگاه كني ، گويي لطفي دگرگونه دارند. اين نمايشگاه فقط قطعه اي از آن دشت است و بس. به فراخور توان ، مجموعه اي از اساتيد نه چندان دور و همين نزديك پذيراي تاريخ شده اند.
از لابلاي رنگ و فرم هاي تلخ و شيرين اين اثار ، تاريخچه اي از تلاش هاي هنرمنداني هويداست كه دغدغه شان هدف گرفتن روح و جان انسان هاست ، آن هم با لطيف ترين ابزار الهي اين جمع نه تنها ميهماني نام هاست بلكه معرف هنرمنداني است كه در عرصه تعليم هنر، تاريخچه اي قطور را بهمراه دارند اميد داريم در مواجهه با هر اثر اين مجموعه ، قدري از هواي تازه ان دشت بر روح و جان ها اثر گزار باشد.
اين نمايشگاه از بیست و دوم دیماه تا بیست و هشتم این ماه در گالري فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان براي ديدن آن مي‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالري فردا واقع در خيابان کريمخان زند، زير پل کريم‌خان، خيابان حسيني، کوچه اعرابي 6، پلاک 2 واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگيرند. گالری روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 میزبان بازدیدکنندگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار