معاون رییس جمهوری: طرح تعطیلی مدارس در ایام زمستان می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند

تهران (پانا) - معاون رییس جمهوری از طرح تعطیلی مدارس در ایام زمستان حمایت کرد زیرا معتقد است تعطیلی مدارس در ایام زمستان می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند.

کد مطلب: ۷۰۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش ایرنا، علی اصغر مونسان امروز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح سازمان حفاظت محیط زیست برای تعطیلی یک ماهه مدارس در میانه سال تحصیلی اظهار کرد: طرح بسیار خوبی برای گردشگری است و چند بار هم این موضوع مطرح شده اما دستگاه ها باهم اختلاف نظرهایی داشتند، این بار به نظر می آید هم سازمان محیط زیست و هم آموزش و پرورش موافق هستند.
وی افزود: ما با این طرح بسیار موافق هستیم، زیرا جاذبه های زمستانی کشور، جاذبه های بسیار خوبی برای توسعه گردشگری است و مناطق جنوبی و جزایر جنوبی کشور در ایام زمستان بهترین فرصت برای گردشگری است، بنابراین با این طرح موافق هستیم امیدواریم این اتفاق رخ دهد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: معتقدیم که اگر بتوانیم یک تعطیلات 20 روزه تا یک ماهه داشته باشیم، در حوزه گردشگری اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و ظرفیت های جنوب کشور و مناطق سردسیر نیز بخوبی می تواند فعال شوند و برای توسعه گردشگری خوب است.
مونسان با اعلام اینکه در برنامه ریزی در حوزه گردشگری نسبت به سایر سایر بخش ها یک مقدار عقب هستیم، افزود: بزودی طرح جامع گردشگری هر استان ابلاغ می شود و براساس آن استان ها می توانند برای توسعه گردشگری برنامه ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه های معرفی گردشگری کشور در داخل و خارج ضعیف بودیم، پرتال جامع گردشگری درحال آماده شدن است، این سایت بسیار خوبی است که همه ظرفیت های گردشگری در این پرتال معرفی می شود و سایت جامع گردشگری برای مردم است که اگر تعطیلاتی رخ می دهد، برای دیدن جاذبه های هر استان می توانند به این پرتال مراجعه کنند و از آن رونمایی خواهد شد.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: نمایشگاه گردشگری تهران امسال نیز از سوم تا ششم بهمن ماه برگزار می شود و نمایشگاه خوبی خواهد بود زیرا تعداد زیادی از شرکت های داخلی و خارجی در آن حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار