پانا گزارش میدهد/

افزایش قیمت های استان همدان در محدوده میزان تورم است

استاندار همدان گفت: بر اساس گزارشات واصله، وضعیت نظارت در استان خوب و کنترل قیمت ها مناسب است. قیمت ها نسبت به دو ماه مشابه سال قبل( به استثنای تخم‌مرغ که مورد خاصی بود و حل شد و تاحدودی آهن آلات) افزایشی معادل۹درصد بوده که طبیعی و در محدوده میزان تورم است.

کد مطلب: ۷۰۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان همدان گفت: نظارت بر بازار باید شامل ابتدایی ترین مرحله که همان درج قیمت‌ها است تا پیچیده ترین مأموریت بازرسی‌ها ،یعنی واسطه گریها، اعمال نفوذها، کیفیت کالاو...باشد.

وی افزود: با توجه به ماههای پایانی سال باید شدت و تعداد بازرسی ها افزایش یابد. حقوق مصرف کنندگان در کنار حقوق تولیدکنندگان باید مد نظر باشد وبه شرایط بازار ،کسبه و اصناف نیز توجه شود.

نیکبخت گفت: فرماندارهمدان، نظارت غیر مستقیم و بدون دخالت در روند بازرسی ها داشته باشد ودر جلسه آتی گزارش آن را ارائه کند. انتخابات اتاق اصناف در چند ماه آتی نباید در فرآیند بازرسی ها تاثیر منفی داشته باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: با استفاده از کارشناسان وصاحبنظران دانشگاهی ، تحلیلی از وضعیت بازار تولید ،توزیع و مصرف استان ، مشترکٱ توسط سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت صورت گیرد و در دومین جلسه آتی ارائه شود.

نیکبخت اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله،وضعیت نظارت در استان خوب و کنترل قیمت ها مناسب است. قیمت ها نسبت به دو ماه مشابه سال قبل( به استثنای تخم‌مرغ که مورد خاصی بود و حل شد و تاحدودی آهن آلات) افزایشی معادل۹درصد بوده که طبیعی و در محدوده میزان تورم است. از زحمات متولیان تشکر می‌کنم اما انتظار دارم نظارت ها بیشتر و با کیفیت تر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار