در گفت و گو با پانا

جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در استان همدان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

حسن آقا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با دربرگیری پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در اجرای راهکار7-11 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود، عنوان کرد: مربیان، مشاوران تربیتی، تحصیلی و شغلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
یوسفی افزود: این جشنواره در راستای توسعه­ ی زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای مربیان و مشاوران و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی به شکل فردی و گروهی با تبادل تجارب و دستاورد ها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 5 اسفند سال جاری اعلام کرد و افزود: از هر شهرستان، ناحیه و منطقه از بین آثار داوری شده منتخبین پایه های هفتم و هشتم به استان ارسال شود.
یوسفی ،ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان ،مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان ،مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یادهی-یادگیری را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار