معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

برنامه های عملیاتی ناحیه 5 قابلیت تعمیم و تاثیر گذاری بر آموزش و پرورش استان را دارد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه تجزیه و تحلیل پس از حضور و بازدید مدارس آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان از قابلیت تعمیم و تاثیرگذاری برنامه های عملیاتی و اجرایی ناحیه 5 بر برنامه ها و مصوبات آموزش و پرورش استان خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۱۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان ، شهین جوانی ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اتفاق رئیس اداره تکنولوژی آموزش ابتدایی ؛ روسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی ؛ کارشناس مسئولان و کارشناسان آموزش ابتدایی اداره کل از مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی ناحیه 5 اصفهان بازدید نمودند .

پس از بازدید معاونت و پرسنل آموزش ابتدایی اداره کل از مدارس ناحیه جلسه تجزیه و تحلیل این بازدید در سالن جلسات تشکیل و بازدید کنندگان موارد مورد نظر را تشریح و مورد بحث و بررسی قرار دادند .

شهین جوانی ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پس از بازدید از مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی ناحیه در این جلسه گفت : زحمات ، برنامه ریزی و تلاش و همت مدیریت و کلیه عوامل اداری و آموزشی آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان به دلیل زحماتی که متقبل شده و البته کسب موفقیت های فراوان قابل تقدیر و تجلیل است .

وی در ادامه با اشاره به مدیریت و برنامه ریزی آقای قندهاری ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان گفت : آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان از قابلیت تعمیم و تاثیرگذاری برنامه های عملیاتی و اجرایی بر برنامه ها و مصوبات آموزش و پرورش استان برخوردار است .

وی در ادامه افزود : آموزش پایه و مبنای توسعه پایدار است و اصل و پایه آموزش خواندن و نوشتن است که این اصل در مرحله پیش دبستانی پایه ریزی می شود .

شهین جوانی همچنین با تاکید بر استفاده هر چه بیشتر از وسایل کمک آموزشی در آموزش گفت : توجه ویژه به آئین نامه های اجرائی ؛ آئین نامه روش توصیفی ؛ بخشنامه ها و دستورالعمل ها و همچنین مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش عاملی مهم در رفع موانع اجرای برنامه ها خواهد بود .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود : نظارت و کنترل دقیق تر و بیشتر و توجه ویژه به مدارس غیر دولتی عاملی مهم در رشد آموزش این مدارس خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار