آلبوم «حرمان» از «اميد نعمتى» بعد از چهار سال منتشر شد

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی «حرمان» از «امید نعمتی»، پس از چهار سال، از سوی «نشر نوفه» راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «ریتمو»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
«حرمان»، به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل «امید نعمتی»، خواننده شناخته شده گروه موسیقی «پالت»، با فضایی از موسیقی تلفیقی، از طریق ریتمو در دسترس مخاطبان قرار گرفت. این آلبوم شامل 10 قطعه به نام های «دور دستان»، «ترن»، «پریشانی»، «مجنون خیابان ها»، «بازگشت»، «می سپارمت به باد»، «یاد مهتابی»، «فراموشی ها»، «حرمان» و «دریچه تاریک»، می باشد که «صادق تسبیحی» آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است. و البته نعمتی تنها به خوانندگی در این اثر اکتفا نکرده و آهنگسازی برخی قطعات را نیز پیش برده است.
«هوشنگ ابتهاج»، «مهدی اخوان ثالث»، «رسول یونان»، «رهی معیری»، «حسین منزوی»، «حافظ»، «نادر نادرپور» و «حمید مصدق»، شاعرانی نامداری هستند که سروده هایی از آنها برای قطعات این آلبوم گلچین شده اند. همچنین در بخش نوازندگی می توان به هنرنمایی «روزبه اسفندارمز»، «کوروش بابایی»، «نازنین احمدزاده»، «بهزاد حسن زاده»، «علی ضرابی»، «مهیار طهماسبی»، «دارا دارایی» و «داریوش آذر» اشاره کرد.
شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی «امید نعمتی» خواننده گروه با سابقه و شناخته شده «پالت»، پس از گذشت 4 سال، در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. این اثر از سوی «نشر نوفه» منتشر شده و علاقمندان می توانند، جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال آن، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی اثر، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار