مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با امام جمعه بیرانشهر دیدار و گفت وگو کرد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در سفر به بیرانشهر با تاکید بر آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای توسعه همکاری با حوزه های علمیه و تحقق اهداف سند تحول بنیادین با امام جمعه این شهر دیدارو گفت وگو کرد .

کد مطلب: ۷۰۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان، خدانظر دریکوند در این دیدار افزود : آینده کشور را باید در آموزش و پرورش امروز مشاهده کرد .

وی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم اشاره کرد و ادامه داد : در این سند شاخص ها و ویژگی های انسان هدف دقیقا ً مورد تاکید قرار گرفته و تلاش شده تا اجرای این اهداف به تربیت و پرورش انسان رشد یافته در حیات طیبه مبادرت شود .

دریکوند آموزش مهارتهای زندگی را یک راهبرد جدی در آموزش و پرورش عنوان کرد و اضافه کرد : دانش آموزان فارغ از اینکه در آینده چه شغل و مسئولیتی را بر عهده بگیرند نیاز دارند که مهارتهای زندگی را در ساحت های ششگانه تربیتی فرا بگیرند .

وی به بیان مصادیق این انسان اشاره کرد و تاکید کرد :ما به دنبال تربیت دانش آموزانی هستیم که صادق و راستگو باشند ؛ به هویت ایرانی ،اسلامی خود افتخار کنند و از دروغ ، خیانت و تهمت زدن به دیگران بیزار باشند .

دریکوند بر توسعه همکاری با ائمه جمعه و جماعات تاکید کرد و افزود : برای تربیت و پرورش دانش آموزان باید از صاحبنظران تعلیم و تربیت و کسانی که بر روش های تربیتی تسلط و احاطه دارند استفاده کرد تا نسلی سالم و پویا را برای ساختن آینده کشور تربیت کرد .

امام جمعه بیرانشهر هم در این دیدار بر ضرورت تعهد و تخصص برای پذیرش مسئولیت ها و موفقیت در پیشبرد اهداف دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت : برای موفقیت باید تعهد و تخصص در کنار هم قرار بگیرند و بدون این دو ممکن است صدمات و آسیب هایی به وجود بیاید .

بیرانوند آموزش و پرورش را در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت توامان عنوان کرد و افزود : آموزش و پرورش رسالت سنگینی دارد که باید از تمام ظرفیت ها برای پرداختن به این رسالت استفاده کرد .

وی با اعلام آمادگی خود برای تعامل و همکاری با آموزش و پرورش ادامه داد : ما تلاش می کنیم تا از این همکاری و تعامل برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت استفاده بهینه کنیم .

بیرانوند با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش تصریح کرد : حضور علما و مبلغین دینی می تواند اثرات مثبتی را به دنبال داشته باشد که باید بدان همت گماشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار