در گفت‌وگو با پانا

کریمی، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو: گزینه تیم ملی هم باشم، منتقد وضع فعلی فدراسیون می‌مانم

تهران (پانا) – مرتضی کریمی، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با تاکید بر مواضع قبلی‌اش در انتقاد از فدراسیون تکواندو اعلام کرد که قرار گرفتن نام او در زمره گزینه‌‌های سرمرگری تیم ملی تغییری در مواضعش ایجاد نخواهد کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با پانا درباره حضورش در تیم ملی تکواندو گفت: شنیدم که پولادگر رئیس فدراسیون از کمیته فنی خواسته که عملکرد مهدی بی‌باک را در سال 96 بررسی کنند و شاید قرار است او را تغییر دهند اما تاکنون کسی درباره اینکه هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده بگیرم با من صحبتی نکردند .

وی ادامه داد: باید دید اوضاع در آینده چطور رقم می‌خورد. متأسفانه بی‌باک نتوانست انتظارات را برآورده کند. من بارها گفتم او کسی است که دورانی خوبی در تکواندو داشت اما این دلیل نمی‌شود که بتواند مربی قابل قبولی باشد. برای بی‌باک هزینه‌های زیادی شده است اما می‌توانستند در جای دیگر از او استفاده کنند. فکر می‌کنم برای بی‌باک مربیگری در تیم ملی زود بود. البته این حرفم به این معنی نیست که خودم جایگزین او شود. من زمانی هم که با پولادگر جلسه داشتم به او گفتم که همچنان منتقد فدراسیون هستم .

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه در جلسه آشتی‌کنان حول چه محورهای صحبت کردید؟ گفت: ابتدا باید این را بگوییم که ما با هم قهر نبودیم که جلسه آشتی‌کنان برگزار کنیم؛ من به تفکرات پولادگر معترض بودم و زمانی هم که مربی تیم ملی بودم به او انتقاد می‌کردم که همین موضوع هم باعث شد من از سرمربیگری تیم ملی کنار بروم. در جلسه‌ای که همین چند وقت پیش هم با او داشتم باز هم بر روی این موضوع تأکید کردم که من به وضع موجود اعتراض دارم و همچنان منتقد هستم .

وی در واکنش به اینکه برخی گفته‌اند او دعاگوی پولادگر شده است، اظهار کرد: ترجیح می‌دادم به این مسائل ورود نکنم اما همان افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند یادشان بیاید چه کسانی آنها را بزرگ کرد.

کریمی در پاسخ به اینکه اگر پیشنهاد مربیگری به او بدهند، قبول می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: باید دید اوضاع چطور پیش می‌رود و شورای فنی و کمیته چه تصمیمی می‌گیرند. چیزی که اهمیت دارد وضع تیم ملی است چرا که در سال 2017 باز هم افت کردیم و این زنگ خطری برای تکواندوی ایران محسوب می‌شود. من اتفاقاً در همان جلسه‌ای که با پولادگر داشتم به وضع کنونی تیم ملی انتقاد و حتی بر این موضوع هم تأکید کردم اگر وضع به این صورت ادامه پیدا کند من همچنان بر روی مواضع خودم هستم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار