"آزادسازی میمک" یادآور هنرنمایی نیروهای مردمی و عشایر در کنار ارتش است

استاندار ایلام با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین ذوالفقار گفت: نوزدهم دی‌ماه سالروز عملیات آزادسازی میمک»، یادآور هنرنمایی نیروهای مردمی و عشایر در کنار ارتش، سپاه و ژاندارمری است که نخستین عملیات پیروزمند ایران در جنگ تحمیلی رقم زدند.

کد مطلب: ۷۰۰۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهارداشت: نوزدهم دی‌ماه سالروز عملیات آزادسازی میمک»، یادآور هنرنمایی نیروهای مردمی و عشایر در کنار ارتش، سپاه و ژاندارمری است که نخستین عملیات پیروزمند ایران در جنگ تحمیلی را رقم زدند.

استاندار ایلام به غیرت عشایر استان ایلام در بازپس‌گیری ارتفاعات میمک اشاره و بیان داشت نیروهای مردمی و عشایر باوجود ضعف تجهیزات و آموزش، ضمن توقف دشمن توانستند روحیه مثبت و امیدواری را در بین مردم و نیروهای نظامی ایران به وجود آورند و اولین عملیات موفق در تاریخ دفاع مقدس را به نام خود ثبت نمایند.

سلیمانی دشتکی به رشادت‌های مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس که با همدلی، وحدت، ایمان، شور و عشق پا در میدان‌ها ی جنگ گذاشتند و حماسه‌های درخشانی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند اشاره و تصریح کرد:عشایر قهرمان ایلام، امروز سرافرازند و بر خود می‌بالند که در مصاف با دشمن بی‌رحم و متجاوز، جهاد را بر خود واجب دانسته، به مردانگی ایستاده و حماسه‌ی حماسة غرورآفرین «فتح میمک» را به وجود آوردند؛ حماسه‌ای که سرآغاز پیروزی‌های ایران در عملیات‌ها شد.

وی در پایان گفت: یاد و خاطر شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و خصوصاً شهدای عملیات آزادسازی میمک، سالروز این حماسه را به تمام هم‌میهنان عزیز بخصوص مردم گرانقدر استان ایلام تبریک عرض می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار