در گفت‌وگو با پانا

توکلی، سخنگوی سازمان سنجش: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دکتری امروز اعلام می‌شود

تهران (پانا) - به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری امروز، سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه منتشر می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا دراین باره گفت: اسامی آن دسته از داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۶ در یک یا چند کدرشته‌محل از اولویت‌های انتخابی در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه قرار گرفته و در مصاحبه نیز شرکت کرده‌اند، امروز، سه‌شنبه ۱۹ دی ماه از طریق پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار می‌گیرند، می‌توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتیجه منتشر خواهد شد، با مراجعه به وب‌سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذی‌ربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام درسایت موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

توکلی تصریح کرد: تعداد ۱۶ هزار و ۱۴ نفر در این مرحله ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۹۱۳ نفر زن و مابقی مرد هستند و مجموعا ۱۲۳۶ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری پذیرفته می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار