مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بررسی بیش از هفت هزار پرونده گزینشی در هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی 10 ماه اخیر

ارومیه (پانا) - مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طی 10 ماه گذشته هفت هزار پرونده گزینش در هسته گزینش این نهاد مطالعه و بررسی شده است.

کد مطلب: ۷۰۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

غلامرضا خضرلو در دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از این بخش افزود: کارکنان این بخش به تعداد 40 نفر اعم از 20 نفر نیروی ستادی و 20 نفر نیرو در مناطق با همت و تلاش در صدد رسیدگی سریع به پرونده ها هستند.

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در عرض سه سال با تکریم عملی ارباب رجوع در کنار همت و تلاش برای بررسی پرونده ها توانسته رضایت مراجعه کنندگان را جلب کند.

وی اظهار کرد: در بررسی پرونده های گزینش و نیز در راستای تکریم ارباب رجوع در استان این بخش توانسته با سیستمی نمودن بررسی پرونده های داوطلبان کار در مدارس غیر دولتی از تکرار مجدد دریافت پرونده برای داوطلبان جلوگیری کندو در وصورت وجود پرونده ای با استناد به گزینش انجام شده در سالهای قبل این موضوع تمدید می شود.

خضرلو بیان کرد: بازنشستگان در بررسی پرونده در اولویت هستند و برای آنان استثنائاتی در نظر گرفته شده است تا شان این قشر حفظ شود.

وی افزود: مدیران و معاونان، رشته خاص در این زمینه از جمله رشته های دینی ، قران، مشاوره و پرورشی و معارف اسلامی نیز در این زمینه از اولویت برخوردارند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان و معلمان حاصل گزینش دقیق و صحیح نیروها در این بخش است.

اردشیر سید سیاح افزود: صداقت و پشتکار نیروهای فعال در هسته گزینش موجب شده تا امروز معلمان به عنوان مهمترین سرمایه های قابل اعتماد جامعه مطرح باشند که آموزش و پرورش دانش اموزان را برعهده دارند.

در پایان این دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار