استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برسر منافع مردم با هیچ گروه و جناحی معامله نمی کنم

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد منافع مردم را معامله‌ناپذیر برشمرد و هر شخصی از انجام وظایفش سرباز زند باید منتظر برخورد باشد.

کد مطلب: ۷۰۰۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

علی محمد احمدی در دیدار با اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان، با بیان اینکه تا وضعیت مطلوب فاصله داریم، افزود: اعضای نظام مهندسی باید با جدیت و با نظارت مستمر کاستی ها، چالش ها و نقاط ضعف را برطرف سازد .

وی برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرمجاز را مستلزم حذف ملاحظات قومی و گروهی عنوان کرد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای تامین منافع مردم و توسعه استان با هیچ مسئولی تعارف ندارم هرکسی از انجام وظایفش سرباز زند باید منتظر برخورد باشد .

احمدی تصریح کرد: حادثه سهمیه ای نیست و به هنگام وقوع اتفاق، همگان در معرض خطر قرار دارند و باید اعمال پیشگیرانه کرد .

وی ضمن انتقاد از شیوه اجرای کمیسیون ماده 100 در استان ادامه داد: این کمیسیون مهم به جای جلوگیری از تراکم سازی و برخورد با تخلفات، حربه ای برای درآمد زایی شده است .

همچنین عزیز فَیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز از تشکیل کمیته 4 نفره تقویت کمیسیون ماده 100 و کمیسیون ماده 56 خبر داد و گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب اماکن غیراستاندارد در اولویت کاری این کارگروه قرار دارد .

وی اضافه کرد: الزام ساختمان های 4 طبقه به بالا و انبوه سازی به داشتن مجری، ناظر طرح و رعایت شیوه نامه ساخت و ساز از دیگر اقدامات مهمی است که در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار