استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وانت بارهای میوه فروش در یاسوج ساماندهی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضروری است شهرداری یاسوج نسبت به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

کد مطلب: ۷۰۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی اظهار داشت: وانت بارهای میوه فروش چهره شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران را زشت کرده و به یک معضل تبدیل شده است که انتظار می‌رود مدیریت شهری با دغدغه‌مندی بیشتر نسبت به رفع این مشکل چاره جویی کند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد میدان میوه و تربار و بازارچه میوه با اولویت وانت‌بارهای میوه فروش در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد، عنوان کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و دستفروشان دوره گرد جزو وظایف شهرداری بوده که امیدواریم در این زمینه به یک جمع بندی نهایی برسند.

احمدی ابراز کرد: مبلمان شهری یاسوج وضعیت مطلوبی ندارد که انتظار می‌رود شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در این زمینه با برنامه ریزی مدون چاره اندیشی کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌هایم رونق تولید و ایجاد شغل برای جوانان بوده و هیچ وقت راضی به بیکاری وانت‌بارهای میوه فروش نیستم ولی معتقدم باید در این زمینه ساماندهی صورت بگیرد.

احمدی با بیان اینکه برخوردهای مقطعی با وانت بارهای میوه فروش راه به جایی نمی‌برد بلکه باید دنبال راهکار اساسی باشیم، افزود: شهرداری و شورای شهر یاسوج با تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی وانت بارها و دستفروشان از توانمندی کارشناسان بهره بگیرند.

وی بیان کرد: وانت بارهای میوه فروش در برخی خیابان‌های اصلی شهر یاسوج مشکلاتی از جمله ترافیک در ساعت‌های خاصی از روز را بوجود اورده است که در این زمینه بررسی‌های میدانی داشته‌ام.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار