مهدی طارمی بیش از یک فصل در قطر/ مبلغ سود پرسپولیس از آقای گل

تهران (پانا) – طارمی شب گذشته تست های پزشکی اش را با موفقیت پشت سر گذاشت تا موانع بر سر انعقاد قراردادش برداشته شود و او بتواند حضور خارج از ایران را هم تجربه کند.

کد مطلب: ۷۰۰۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی سرانجام از پرسپولیس جدا شد تا به آرزوی دیرینه‌اش که لژیونر شدن بود در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در نیم فصل دوم برای تیم الغرافه به میدان برود.

در حالی که به نظر می رسید قرارداد طارمی با الغرافه تا پایان فصل باشد اما طبق شنیده ها این قرارداد برای مدت یک سال و نیم بسته خواهد شد و طارمی با قید یک بند برای فصل آینده هم در این تیم مشغول به بازی خواهد بود. تنها بندی که می تواند باعث جدایی طارمی از الغرافه شود وجود پیشنهاد اروپایی برای این بازیکن است؛ البته این پیشنهاد و جدایی طارمی منوط به این خواهد بود که تمام دریافتی اش از الغرافه را پس دهد.

مبلغ قرارداد طارمی با الغرافه برای نیم فصل اول 900 هزار دلار و برای فصل آینده یک و نیم میلیون دلار خواهد بود. البته الغرافه موظف است 500 هزار دلار بابت صدور رضایت نامه ظرف 48 ساعت پس از عقد قرارداد به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند. همچنین مهدی طارمی نیز باید در این زمان 100 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهد.

پرسپولیسی ها علاوه بر 600 هزار دلاری که از طارمی برای رضایت نامه دریافت خواهند کرد براساس یکی از بندهای قرارداد این بازیکن با الغرافه تمام مبلغ پاداش 221 هزار دلاری فیفا برای حضور در جام جهانی را هم بدست می آورند. با این شرایط پرسپولیس از مهدی طارمی و جدایی اش مبلغی بیشتر از سه میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمد خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار