یحیی به درهای خروجی نزدیک شد؛ کاپیتان در مسیر بازگشت به تراکتورسازی

تهران (پانا) – برخی منابع از احتمال بازگشت جواد نکونام به تراکتورسازی تبریز خبر داده‌اند.

کد مطلب: ۷۰۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد

تراکتورسازی که در نیم‌فصل اول از نقل و انتقالات محروم بود به هر نحو با داشته‌ها و تکیه بر جوانانش موفق شد با هدایت یحیی گل محمدی در میانه جدول قرار بگیرد.

آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر و برداشته شدن محرومیت از این تیم تبریزی‌ها را امیدوار کرد که حداقل تیمشان بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و به همین منظور طبق سیاست چندساله باب مذاکره با بازیکنان جوان و ستاره‌هایی که در آستانه خدمت سربازی هستند باز شد و مدیران تراکتور توانستند 4 خرید خوب لیگ برتری بدون پرداخت پول انجام دهند و تیمشان را تقویت کنند.

در حالی که تنها در 3 دیدار اخیر تراکتورسازی توانسته از ستاره‌های رایگان جدیدش استفاده کند و در این 3 بازی 4 امتیاز بدست آورد موج حملات هواداران تراکتور به یحیی گل محمدی پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی بالا گرفت و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه در برابر هوادارانشان دست تسلیم را بالا برده‌اند.

بر اساس برخی شنیده‌ها یحیی گل محمدی از تراکتورسازی طی روزهای آینده برکنار خواهد شد و گزینه‌ای که برای سرمربی گری این تیم مدنظر قرارگرفته شده جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی است.

نکونام در حالی گزینه اصلی تراکتورسازی است و به نیمکت این تیم نزدیک شده که در ابتدای فصل بحث حضورش مطرح‌شده بود اما منتفی شد اما به نظر می‌رسد این بار جواد نکونام که تنها سابقه‌اش در مربیگری حضور چند ماهه در خونه به خونه است این تیم شمالی را در حساس‌ترین هفته‌های دسته اول رها می‌کند و تیم پرستاره تراکتورسازی را تحویل می‌گیرد تا اولین آزمون جدی خود در مربیگری را دنبال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار