آموزش‌وپرورش نقش مهمی در تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نقش آموزش و پرورش در آشنا کردن نسل جدید با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) را مهم دانست.

کد مطلب: ۷۰۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، مصطفی خزاعی در نشست کمیته‌ فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه‌ فجر استان اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی و موفقیت های نظام است.

خزاعی با بیان این که انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم ارزش ها و آرمان های انقلاب به درستی برای نسل های جدید تبیین شود.

وی گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر مردمی بودن جشن های انقلاب، اظهار کرد: این مهم در مدارس نیز باید مورد توجه قرار گیرد و دانش آموزان نقش اصلی را برعهده داشته باشند.

برنامه های متنوعی چون نواخته شدن زنگ انقلاب، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای طرح یک روز بدون کیف در مدارس، اجرای برنامه صبحانه سالم در مدارس، برگزاری نشست های سیاسی، برپایی نمایشگاه، اجرای سرود همگانی با شرکت هزار و 357 دانش آموز، برگزاری جُنگ های شادی و قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس از سوی کمیته‌ فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه‌ فجر استان تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار