استاندار بوشهر: سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر افزایش یافته است

بوشهر (پانا) - استاندار بوشهر با اشاره به افزایش سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر طی سال‌های اخیر از 16 سمن به 173 سمن افزایش یافته است .

کد مطلب: ۷۰۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست سازمان‌های مردم نهاد با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه هنر ما استفاده از ظرفیت های موجود است، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد یک ظرفیت بسیار خوب برای توسعه فعالیت های اجتماعی در کشور است.

وی با تشریح فعالیت های سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر تصریح کرد: با همکاری 22 سازمان مردم نهاد در استان بوشهر جشنواره شهر آبی برگزار شد و مورد استقبال قشرهای مختلف مردم هم قرار گرفت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین با پیشنهاد استان بوشهر طرح نشاط اجتماعی در کشور مصوب شد و در گستره استان با حضور شهرداران و سازمان‌های مردم نهاد در حال برگزاری است.

گراوند ادامه داد: در گام بعدی طرح نشاط اجتماعی در روستاها برگزار شود تا از ظرفیت های مختلف روستاییان استفاده شود.

وی با اشاره به مرکز رصد اجتماعی در کشور گفت: استان بوشهر به عنوان استان الگو برای راه اندازی مرکز رصد اجتماعی در کشور، معرفی و این مرکز در استان راه اندازی شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید با نگاه دولت تدبیرو امید مردم را در برنامه های خدمت به مردم شریک کنیم، افزود: با نگاه دولت تدبیر و امید تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از 16 سمن در دولت گذشته به 173 سمن رسیده که در 21 حوزه فعالیت دارند.

گراوند خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت سازمان های مردم نهاد در همه شهرستان‌ها، تلاش می شود مجوز فعالیت را در زمان کوتاه انجام شود به طوری که در مدت 40 روز مجوز فعالیت سازمان‌های مردم نهاد را صادر می کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار