در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

از زیادشدن انتقادها به بانک سرمایه تا هرج‌ومرج در لیگ برتر والیبال به روایت شهرام محمودی

تهران (پانا) – ستاره ملی‌پوش تیم بانک سرمایه انتقادها از این تیم برای جذب ستاره‌های والیبال ایران را ناشی از عادت خودزنی در ورزش ایران دانست.

کد مطلب: ۷۰۰۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

شهرام محمودی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت تیم بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال گفت: شرایط خوبی تا به اینجای لیگ برتر داشته‌ایم اما بالاخره ورزش غیرقابل پیش‌بینی است. در تک باخت ما که مقابل شهرداری ورامین رقم خورد کسی فکر نمی‌کرد تیم ما با شکست زمین را ترک کند.

وی ادامه داد: جام باشگاه‌های جهان فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد، وقتی هم به تهران برگشتیم زلزله آمد و خیلی خوب تمرین نکردیم و شاید یکی از دلایلی که باعث باخت ما شد همین مسائل بود. در بازی مقابل پیکان ما خیلی اذیت شدیم، آن دیدار با نتیجه برد برای ما تمام شد اما واقعاً کار راحتی نبود. به‌هرحال پیکان یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست و بازی کردن مقابل آن‌ها راحت نیست.

محمودی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد و گفت: واقعاً تورنمنت سختی داشتیم، با بهترین‌های جهان رقابت کردیم و متأسفانه شانس با ما یار نبود. خدا را شکر این موضوع را همه باور دارند که قرعه ما واقعاً سخت بود. متأسفانه بازی اول را ما در شرایطی باختیم که می‌توانستیم آن را ببریم. در کل اگر به بازی‌ها هم توجه کنید می‌بینید که با اختلاف نتیجه کم بازی‌ها را واگذار کردیم، به هرحال گروه سخت بود و ما تلاش خودمان را کردیم اما نشد .

محمودی در پاسخ به اینکه به بانک سرمایه این روزها خیلی انتقاد می‌شود، اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم این انتقادها به چه علت است، در همین جام باشگاه‌های جهان تمامی تیم‌ها از بهترین‌های جهان را جذب کرده بودند ما هم همه تلاشمان را کردیم اما نشد .

وی ادامه داد: امروز همه به تیم ما انتقاد می‌کنند که بانک سرمایه بازیکنان خوب ایران را جذب کرده است، مگر چند وقت پیش تیم‌های پیکان و کاله همه بازیکنان ملی‌پوش را جذب نکرده بودند؟ به هرحال هر تیمی که در لیگ خوب سرمایه‌گذاری کند بازیکن خوب هم می‌گیرد، در همه جای دنیا شرایط همین است و این موضوع در لیگ طبیعی است اما متأسفانه ما در ورزش ایران به خودزنی عادت داریم .

محمودی همچنین در مورد اینکه تیم بانک سرمایه همه ستاره‌ها را جمع کرده و به این خاطر حریفی در ایران برای تقویت در جام باشگاه‌های جهان نداشت، گفت: نه این استدلال واقعاً غیرمنطقی است، ضمن اینکه در لیگ امسال کم تیم قدرتمند نداریم. تیم شهرداری تبریز یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است، نمی‌دانم چرا این‌قدر تبلیغات منفی روی تیم ماست. متأسفانه تا حدی به بانک سرمایه انتقاد کردند که مشخص نیست سال دیگر در لیگ حضور داشته باشد یا خیر .

وی همچنین در مورد کیفیت لیگ گفت: متأسفانه لیگ دچار هرج‌ومرج شده است، مدیریت و برنامه‌ریزی در لیگ به حداقل رسیده و گاهی در برخی مسابقات ما حتی نمی‌دانیم می‌توانیم با تیم حریف بازی کنیم یا نه. این رفت‌وآمدها و تغییر نام و مالک تیم‌ها اصلاً منطقی نیست. واقعاً آن‌طور که زیبنده والیبال است لیگ برتر برگزار نمی‌شود. تیم بانک سرمایه الآن سه سال است که قهرمان شده اما یک جشن قهرمانی برای آن نگرفته‌اند.

ملی‌پوش والیبال ایران در پایان گفت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون این مسائل را اولویت کارش قرار دهد و لیگ سروسامان پیدا کند. از طرفی به وضعیت تیم‌های پایه بیشتر اهمیت بدهند چرا که تیم ملی راه خودش را پیدا کرده اما کم‌کم باید تغییر نسل در تیم ملی اتفاق بیافتد و باید کسانی روی کار بیایند که تیم دچار افت نشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار