معاون پژوهش،برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد؛

تمدید ارسال آثار به جشنواره تجلیل از شهید محسن حججي تا آخر بهمن 96

بوشهر (پانا ) معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ارسال آثار جشنواره تجلیل از شهید محسن حججي تا آخر بهمن 96 تمدید شد.

کد مطلب: ۷۰۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ناصر غلامی معاون پژوهش،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: از علاقه مندان به مشارکت در این امر ملی دعوت می شود آثار خود را در این زمینه اعم از متن یک درس برای کتاب فارسی پایه دوازدهم، مقاله، کتاب، شعر، نقاشی، عکس، فیلم و .....حداکثر تا 30بهمن 96به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی تصريح كرد: بدون شک چراغ فروزان شهادت و ایثار باید همواره روشن نگه داشت و یاد مقدس شهیدان باید نسل به نسل در میان فرزندان این مرز و بوم زنده بماند.

غلامی بیان کرد: بر همین اساس سازمان پژوهش و برنامه ریزی با برگزاری جشنواره تجلیل از شهید حججی در نظر دارد یاد و نام شهیدان والامقام مقاومت و مدافع حرم را در کتابهای درسی ثبت و ضبط نماید.

غلامی گفت : بهترین آثار برگزیده برای درج در کتاب های درسی انتخاب می شود و علاوه بر آن آثار برگزیده اول در قالب کتابی مستقل به عنوان یاد نامه شهید محسن حججی در مجلات رشد به چاپ خواهد رسید .

وی خاطر نشان کرد : همچنین از پدید آورندگان ده اثر اول طی مراسمی تقدیر شایسته به عمل خواهد آمد .

گفتنی است : علاقه مندان می بایست آثار خود را تا بهمن ماه 96 به دبیر خانه جشنواره به نشانی ایرانشهر شمالی ، ساختمان شماره چهار آموزش و پرورش ( شهید موسوی ) پلاک 270 یا صندوق الکترونیک ( ایمیل ) 0erp@roshd.ir ارسال نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار