معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهر قدس:

دانش آموزان در سازمان دانش آموزی همفکری،همدلی و همکاری را به صورت عملی می آموزند

شهرقدس (پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان قدس با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی،معاون آموزشی،رئیس اداره ورزش و جوانان ،نماینده فرماندار،رئیس و کارشناسانان سازمان دانش آموزی و مسئولین مجامع مربیان و دانش آموزان در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ،محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت: دانش آموزان در سازمان دانش آموزی همدلی،همفکری و همکاری را به صورت عملی می آموزند و مهارت آموزی به صورت عملی بهترین اتفاقی است که رخ می دهد و این باعث می شود عزت نفس دانش آموزان بالا برود.
سپس هدف از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی را تبیین سیاست های عملی سازمان دانش آموزی به مسئولین شهر دانست و گفت در این شورا فعالیت های اصلی که باید انجام شود مصوب می شود.
محمد قاسمی در ادامه گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ارائه داد و گفت: سازمان دانش آموزی با جذب ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان رشد ۲ برابری نسبت به سال گذشته داشته است.
سپس در مورد فعالیت های سه ماهه پاییز و زمستان گزارش کوتاهی اعلام کرد .و در خصوص فعالیت های دهه فجر بیان داشت : برگزاری مانور یاوران انقلاب در دهه فجر ،احیاء بازی های بومی و محلی توسط دانش آموزان پیشتاز،شرکت منسجم و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن،غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از برنامه های سازمان در دهه فجر می باشد.
سپس تک تک مدعوین به بیان نظرات و دید گاههای خود درخصوص برنامه های سازمان دانش آموزی پرداختند.
در پایان از زحمات آزاد ایمانی رئیس اسبق سازمان دانش آموزی شهرستان قدس با تقدیم هدیه تقدیر و تشکر شد.
/خبر نگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار