مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

جشن ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزودی جشن ساخت ۳۰ هزار مسکن روستایی از سوی بنیاد مسکن در این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم فرزانه اظهار داشت: تاکنون 6 هزار واحد مسکونی در استان کهگیلویه و بویراحمد بازسازی شده و از سال 93 نیز 3 هزار واحد یا بازسازی و یا در احال اجرا است.

وی با بیان اینکه در مجموع برای این بازسازی منازل مسکونی روستایی استان 38 میلیارد تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده است، عنوان کرد: از این میزان اعتبار 32 میلیارد تومان در 4 سال گذشته تامین اعتبار شده است.

فرزانه ابراز کرد: با پیگیری و تعامل مجموعه مدیران ارشد استان توانستیم 3 مصوبه شامل 450 وام با 2 میلیارد و 300میلیون تومان بلاعوض، 1800 فقره وام با 9 میلیارد و 300 میلیون تومان بلاعوض و 787 فقره وام 4 میلیارد و 300 میلیون تومان بلاعوض از هیئت وزیران بگیریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان به بانک برای دریافت تسهیلات 25 میلیون تومانی روستایی با 5 میلیون بلاعوض و مسکن شهری با 30 میلیون تومان و 6 میلیون تومان بلاعوض معرفی شده‌اند.

فرزانه ادامه داد: طبق مصوبه هیئت وزیران 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران با تسهیلات 40 میلون تومانی که 6 میلون ان بلاعوض بوده بازسازی می‌شود که تاکنون عملیات اجرایی یک هزار واحد آغاز شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری نماینده گچساران و باشت در مجلس و نگاه ویژه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای بازسازی منازل بافت فرسوده گچساران 120 میلیارد تومان تهسیلات بانکی و 18 میلیارد تومان به صورت بلا عوض در نظر گرفته شده است.

فرزانه از برگزاری جشن ساخت 30 هزار واحد مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد مسکن و مشارکت‌ بانک‌های عامل در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در سال‌های 93، 94، 95 و 96 به ترتیب 2 هزار، 3 هزار، 2 هزار و 200 و 2 هزار 800 فقره فقره وام با کارمزد 5 درصد پرداخت و یا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 هزار واحد مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن تعمیر شده است، ادامه داد: همچنین از ابتدای انقلاب تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده که از سال 93 تا 96 مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان آن پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار