معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج خبر داد:

طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی همزمان با دهه فجر در یاسوج آغاز می شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سال جاری ادامه دارد.

کد مطلب: ۷۰۰۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از کهگیلویه و بویراحمد، سید ذبیح الله رمضانی در تشریح طرح های تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی شهرداری یاسوج افزود: طرح تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شده و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است.

رمضانی با بیان اینکه در این طرح پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شود، تصریح کرد: برای پروانه های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی ۲۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.

وی افزود: هم چنین برای پروانه های تجاری و مسکونی ۲۵ درصد تخفیف عوارض شهرداری اعمال خواهد شد.

رمضانی گفت: اگر مالکین قصد تخریب و نوسازی ملک خود را داشته باشند، پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد و همچنین هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰، هزینه های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی شود.

وی با بیان اینکه در ماه های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نگردد و شامل این تخفیف نشود، توصیه کرد: مالکانی که قصد دارند از مزایای این طرح بهرمند شوند از هم اکنون با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان، نسبت به تشکیل پرونده، تهیه نقشه و انجام مراحل صدور پروانه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار