فرماندار روانسر: زمین های دارای کاربری آموزشی روانسر باید حفظ شوند

روانسر (پانا) - فرماندار شهرستان روانسر خواستار حفظ و نظارت بیشتر بر زمین های دارای کاربری آموزشی شهرستان روانسر از طرف آموزش و پرورش شد.

کد مطلب: ۷۰۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان روانسر در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: تمامی املاکی که به نام این اداره است باید هر چه سریع تر تعیین تکلیف و سند دار شوند.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و ضرورت دارد همه با تلاش، همکاری و وحدت بیش از پیش در راستای تحقق ماموریت های خطیر این نهاد گام برداریم.
فرماندار روانسر ادامه داد: همه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کنیم.
ویسمرادی ضمن گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و قدرانی از تلاش معلمین و فرهنگیان این شهرستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش رسالت سنگینی در تعالی این نهاد دارد و برای پویایی و اثرگذاری آن باید از همه ظرفیت ها بهره بگیریم.
عثمان ویسی مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: با توجه به تفاهم نامه تعدادی از خیرین مدرسه ساز کشور و ادراه کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه سه مدرسه در روستاهای بخش مرکزی روانسر با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال تخریب و بازسازی می شود.
ویسی افزود: از 425 کلاس 98 کلاس درس مدارس شهرستان روانسر با مشارکت مالی اولیا و اعتبارات دولتی در مسیر هوشمند سازی قرا گرفته است.
وی گفت: به منظور آشنایی اولیا داش آموزان با مسایل بهداشت بلوغ 27 دوره آموزش خانواده با همکاری کارشناسان مامایی شبکه بهداشت برگزار می شود و پیش بینی می شود در این دوره ها که تا اسفند ماه 96 ادامه دارد بیش از 2 هزار و 180 نفر از مادران دانش آموزان شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار