همایش تجلیل از مربیان تربیت‌بدنی شهر تهران

معاون تربیت بدنی و سلامت: معلمان تربیت‌بدنی مبارزان اصلی حافظه‌محوری دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به نقش مهم معلمان تربیت‌بدنی آن‌ها را در کاهش حافظه‌محوری دانش‌آموزان موثر دانست.

کد مطلب: ۷۰۰۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد حمیدی در همایش تجلیل از مربیان تربیت بدنی شهر تهران ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم و گرامیداشت ۴۵شهید تربیت بدنی اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان تربیت بدنی نشان از اهمیت به این قشر دارد که کاری ارزشمند محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: معلمان تربیت بدنی جز مقابله کنندگان با سکون و یکجا نشستن بر آمده از زندگی شهری و کنکور هستند و دانش آموزان را از حافظه محوری دور می کنند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: این معلمان شادابی و نشاط را در مدارس ترویج و شادابی را به جامعه القا می کنند.
حمیدی با اشاره به اینکه معلمان در شناخت استعدادهای ورزشی دانش آموزان و پرورش آن نقش مهمی دارند، بیان کرد: این قشر جز منادیان و مجریان ساحت زیستی و اخلاقی هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش به نقل از یکی از بزرگان عرصه تعلیم و تربیت گفت: معلم تربیت بدنی معلم ترین معلم ها است.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هرسال در این تاریخ این برنامه با حمایت آموزش و پرورش برگزار شود و خاضعانه به همکارانم تعظیم کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار