نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان:

کیفیت و کمیت برتر، دو مولفه مهم و اساسی در آموزش و پرورش باید باشد

کرمان (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در دیدار مدیر و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان با وی گفت: کیفیت و کمیت برتر دو مولفه مهم و اساسی در آموزش و پرورش باید باشد.

کد مطلب: ۷۰۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی، با ذکر این مطلب که آموزش و پرورش هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت وزارت خانه ای بسیار بزرگ و مهمی است، گفت: ماموریت آموزش و پرورش یک ماموریت زیر ساختی است و نگاه هزینه ای به آموزش و پرورش نگاه درستی نیست.

وی اظهار داشت: در سال های اخیر به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی، سرانه ای که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته بسیار کم بوده است و امیدواریم که با کمک دولت و نگاه ویژه ای که به آموزش وپرورش خواهد داشت، این دستگاه عظیم تعلیم و تربیت بتواند خود را به استاندارد های لازم برساند.

در ابتدای این دیدار مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در سخنانی اظهار داشت: اعتماد و اعتقاد مردم شهر کرمان به آموزش و پرورش ناحیه دو باعث شده است تا این ناحیه به عنوان یکی از پرجمعیت ترین نواحی آموزش و پرورش در استان باشد.

احمد اسکندری نسب با اشاره به رتبه ها و مقام های کسب شده توسط دانش آموزان و همکاران این ناحیه در جشنواره ها و مسابقات کشوری و استانی گفت: تلاش همکاران و دانش آموزان این ناحیه سبب شده است تا آموزش و پرورش ناحیه دو از نظر علمی نیز در صدر استان قرار بگیرد.

وی با اشاره به گسترش روزافزون شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی گفت: دشمن از طریق فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای درصدد رسوخ به لایه های مختلف جامعه و خانواده ها می باشد و در این زمینه آموزش و پرورش با کمک و همیاری روحانیون و ائمه جماعات می تواند به خوبی جلوی این نقشه دشمن را بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدمت مدارس این ناحیه و زمین لرزه های اخیر گفت: در زمین لرزه های اخیر بیش از 48 مدرسه در این ناحیه آسیب جدی دیده اند و در صورتی که هرچه سریعتر در خصوص ساخت و استحکام بخشی این مدارس اقدامی انجام نشود در سال تحصیلی آینده با مشکل فضای فیزیکی شدیدی مواجه خواهیم بود.

اسکندری نسب با بیان این نکته که: در سال های اخیر اعتبارات بسیار کمی در بخش عمرانی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است، گفت: در حقیقت گرداننده اصلی آموزش و پرورش مردم هستند و اگر کمک های مردمی نبود، تا کنون مشکلات بسیار زیادی داشتیم.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان و استان باید به کمک آموزش و پرورش آمده تا مشکل فضاهای فیزیکی مدارس برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار