تشکیل کمیته مساجد ستاد دهه فجر در ایلام

کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئول و کارکنان دبیرخانه مساجد در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شد.

کد مطلب: ۷۰۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: کانون‌های مساجد سرمایه بزرگ فرهنگی و هنری هستند که نقش مهمی در زمینه جذب جوانان به مساجد دارند.

وی، با بیان اینکه حرکت بزرگ انقلاب اسلامی با حضور جوانان از مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مهم دینی و فرهنگی آغاز شد، ابراز کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت امام راحل، شهدا، نظام اسلامی و انقلاب است که باید با تمامی توان از آن مراقبت و حفاظت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: انقلاب اسلامی و نظام مقتدر جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی در طول 4 دهه از عمر بابرکت خود داشته است که دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان این دستاوردهاست.

محمدنیاکان، با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و مذهبی به همت مجموعه این اداره کل در سطح مناطق مختلف برگزار می‌شود، افزود: در اجرای این برنامه‌ها از توان و ظرفیت کانون‌های مساجد، انجمن‌های فرهنگی و هنری، مؤسسات قرآن و عترت و هنرمندان و هنردوستان استان استفاده خواهد شد.

وی، در پایان با تقدیر از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد سال گذشته برنامه‌های شاخص و ارزشمندی در مناطق مختلف و شهری این استان برگزار کردند که با استقبال جوانان و نوجوانان مواجه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با توسعه و ترویج فرهنگ دینی در کنار اجرای فعالیت‌های فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، خاطرنشان کرد: رشد و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در اولویت کار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد چراکه این مراکز پایگاه‌های مهم دینی و فرهنگی و اعضای آن‌ها نیز سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

گفتنی است، در این نشست برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، معاون فرهنگی اداره کل و کارکنان دبیرخانه مساجد عنوان و مورد تبادل‌نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار