استاندار ایلام:‌ مردمی بودن مهم ترین اولویت اجرای برنامه ها در دهه فجر باشد

ایلام (پانا) - استاندار ایلام بر لزوم مشارکت همه جانبه عموم مردم در برنامه های ایام دهه فجر تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

قاسم سلیمانی دشتکی، در جلسه اعضای ستاد دهه فجر اظهار کرد: مهم ترین ویژگی انقلاب ملت ایران در بهمن ماه ۵۷ این بود که بدون اتکا به قدرت های غرب و شرق و تنها با استعانت از الطاف الهی و سیره و منش ائمه معصومین (ع) و پشتوانه حرکت مردمی به پیروزی رسید.

وی، با بیان اینکه در حالیکه قدرت های استکباری تمام تلاش خود را برای بقای رژیم پهلوی به کار گرفته بودند. افزود: کارنامه سیاه رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ایران چنان سیاه بود که عموم مردم را به ستوه آورده و این رژیم به هیج وجه در جهت برقراری عدالت اجتماعی حرکت نمی کرد و تمام مزایا در اختیار معدودی افراد وابسته به دربار بود.

استاندار ایلام، با تمجید از نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل (ره) با توجه به جامعیت و شخصیت والای خود توانست به خوبی این نهضت را رهبری و در جمع کردن تمامی گروه های مبارز علیه رژیم پهلوی موفق شده و آنرا به سر منزل مقصود برساند.

سلیمانی دشتکی، یادآور شد: نسل کنونی باید با دقت ویژگی های این انقلاب را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد تا بتوانند سختی هایی را که برای سرنگون کردن رژیم پهلوی این ملت مبارزه دچار شدند، درک و در ادامه مسیر با قدرت آنرا حفظ و حراست کنند.

وی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران همانند زلزله ای نظام حاکم در عرصه بین الملل را تکان و بسیاری از معادلاتی که تنها به نفع جهان سلطه بود، را تغییر داد و همین موضوع باعث شده کشورهای استکباری در طول ۴۰ سال گذشته به اشکال مختلف در جهت نابودی این انقلاب توطئه های گوناگونی را بکار برند.

استاندار ایلام، ایام دهه فجر را فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای نظام دانست و از عموم دستگاه های اجرایی خواست خدمات انجام گرفته را در این ایام به اطلاع مردم برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار