درگفت‌وگو با پانا

محسن هاشمی: خبرنگاران نگران دریافت طرح جدید ترافیکی نباشند

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفته است که هنوز طرح جدید ترافیکی تصویب نشده است و خبرنگاران نگران نباشند در طرح جدید برای خبرنگاران پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

کد مطلب: ۷۰۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

محسن هاشمی در گفت و گو با پانا در پاسخ به این پرسش که در همه جای دنیا خبرنگاران برای ورود به اماکن از امتیازاتی برخوردار هستند چرا در تهران این امکان برای خبرنگاران با شرایط ویژه فراهم نیست ، گفت: در طرح جدید به موضوع تردد خبرنگاران توجه ویژه می شود و در فرمولی که برای تعیین نرخ عوارض جدید پیش‌بینی شده، پارامترهایی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: طرح‌ترافیک جدید با هدف درآمدزایی تدوین نشده است و نرخ‌های آن در شورا تصویب می‌شود بنابراین تا زمانی که ارقام به تصویب نرسیده نمی‌توان گفت با این طرح می‌شود کسب درآمد کرد یا خیر.

همچنین احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران درخصوص حذف سهمیه خبرنگاران در طرح جدید ترافیک به پانا گفت: هنوز این طرح در هیچ شورایی به تصویب نرسیده است.

وی ادامه داد: در صورتی که طرح ترافیک در صحن شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گیرد حتما موضوع خبرنگاران مورد تأکید قرار می‌گیرد و ما نمی‌توانیم بدون توجه به رسانه‌ها و مردم درخصوص این طرح تصمیم بگیریم اما تا زمانی که در صحن شورا نیز مطرح نشود اظهار نظر قطعی درباره آن نمی‌توان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار