در گفت‌وگو با پانا

رضا رويگری: از بیکاری تمام خطوط روی دیوار را از بر می‌شوم

تهران (پانا) - رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با گلایه از وضعیت کاری این روزهایش گفت: اگر کمی بیشتر در خانه بمانم تمام خط‌های روی دیوار را از بر می‌شوم.

کد مطلب: ۷۰۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رضا رویگری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به ممنوعیت کاری چهار ساله اش بعد از پخش سریال «مختارنامه» گفت: هیچ وقت نفهمیدم که چرا چهار سال ممنوع‌الفعالیت بودم؟! انگار مسئولان دیدند که شخصیت کیان بین مردم خیلی محبوب شده است، آن را دوست نداشتند.
وی افزود: بعد از چهار سال در سریال آقای لطیفی «زمانی برای عاشقی» بازی کردم اما اکنون مدت هاست که بیکارم و اگر کمی بیشتر در خانه بمانم تمام خط‌های روی دیوار را از بر می شوم.
رویگری ادامه داد: البته پیشنهاد شد در یک فیلم سینمایی بازی کنم اما کارگردانی تازه‌کار داشت که فکر کردم با او به نتیجه‌ای نمی‌رسم. البته جوان بودن فیلمساز از نظر من یک امتیاز است اما ناپخته عمل می کرد و طرز فکرش شایسته فیلمسازی نبود.
وی با گلایه از بیکاری مستمرش در سال‌های اخیر بیان کرد: من 40 سال تئاتر کار کردم. هیچ کس به اندازه من تئاتر کار نکرده است اما سال 88 تاکنون صحنه را ندیده‌ام. امروز جای بسیاری از پیشکسوتان و بازیگران و فیلمسازان قدیمی خالی است یا خودشان تمایلی ندارند یا عده‌ای نمی گذارند آنان کار کنند. رانت می‌دهند و جا را برای بزرگان تنگ می‌کنند. در بازیگری هم پول می دهند و نقش می‌خرند. امیدوارم در این بازار آشفته حق به حق‌دار برسد و همه چیز سر جایش برگردد.
این بازیگر ادامه داد: کاش یکی به سراغ قدیمی ها برود و از خود آنان بپرسد دلیل کار نکردنشان چیست. حتما مسائلی در حاشیه بوده است که ترجیح داده‌اند سکوت کنند، کم‌کار یا بیکار بمانند. به اصطلاح «هر سال می گیم دریغ از پارسال» و خط قرمزها مدام پررنگ تر می‌شود.
وی با اشاره به اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور و اعتراضات مردمی اخیر گفت: در قانون اساسی حق اعتراض مردم به رسمیت شناخته‌ شده است. مردم از گرانی خیلی اذیت می شوند. خیلی ها فکر می کنند چون من بازیگرم، وضع مالی‌ام بسیار خوب است اما واقعا این‌طور نیست. وقتی من بازیگر مشکل اقتصادی دارم باید بدانیم که بسیاری از مردم بدتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار